گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۲۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۵۹۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

تجلیل از آقای محمد ربانی " قهرمان کشوری تیراندازی با کمان در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان

پنج شنبه ٢٤ اسفند ١٣٩٦ ساعت ١٠:٤٤ ق.ظ   ( بازدید : 470 نفر )


به گزارش روابط عمومی، صبح امروز مراسم تجلیل از آقای "محمد ربانی" کارشناس کارگزینی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان که در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان،  با شکست حریفان خود سرافرازانه بر سکوی قهرمانی ایستاد،  برگزار شد.

 

آقای "نعمتی" مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در این مراسم،  ضمن اعطاء  لوح تقدیر به آقای ربانی، از وی به عنوان افتخار شهرستان و  همچنین استان نام برده و از فعالیتهای این جوان ورزشکار در کمک به بیماران بی بضاعت تقدیر و تشکر نمود.

 

آقای ربانی چندی پیش جهت یاری رساندن  به یک کودک دیالیزی اقدام نموده و موفق شد که بیش از 140 میلیون ریال کمک هزینه درمان برای این کودک از طریق خیرین ورزشکار کشور، جمع آوری نماید.

 

همچنین در این جلسه از خانم "زیوری" کارشناس سلامت کودکان شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان جهت معرفی و اقدامات خیرخواهانه در کمک به بیماران به ویژه کودکان تقدیر و تشکر شد.

 

گفتنی ست با معرفی این کودک دیالیزی توسط خانم زیوری در هفته کودک، اهداء کمکهای نقدی توسط همکاران آغاز و  در ادامه پس از اطلاع رسانی و اقدام آقای ربانی به جمع آوری بیش از 140 میلیون ریال، روند درمان  با چندین جراحی و بستری طولانی مدت آغاز گردید و طی هفته گذشته عمل جراحی پیوند کلیه با موفقیت انجام شد.

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۳ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...